Nästan som... vår!

Jojjo Krille(Erik)

söndag, maj 14, 2006

Tjenixen Tjena.
Dennhär helgen har varit fin :) i Fredags hade vi vårkonsert med skolan, i Konserthuset. Jag och mattias satt och kollade på blatteBMWar när dom andra var på/i malmö musikaffär. Det var ganska nördigt, musikaffären asså, dom var därinne i kanske en timme, och affären är inte ens stor :O. själva konserten blev inte så bra... Jag stod mellan alex och noah, ingen av dom är några sångfåglar precis. Astrid grät när kajsa sjöng, det tyckte jag var gulligt, Efter konserten åkte jag och astrid till henne. Dagen därpå skulle jag egentligen till militär uppvisningen, men jag "glömde" tyvärr, jag ångrar mig djupt, om jag skulle kunna skruva tillbaka klockan skulel jag lätt göra det. Istället stanade vi hos astrid till typ 4 då vi åkte hem till mig istället. Sen ungefär klockan 7 träffade vi les lundare. Dom fick följa med oss till hemköp för kött, tallrikar och potatissallad. Vinet hade Emmalisa. Sen bar det av till Rörsjöparken. Grillning, fast med kass grill. Det var mysigt. när det blev mörkt pojjade emmalisa sen gick vi upp hit och tittade på bert. Min mamma är gluten allergiker^^.
Jag var apigt trött när alla gått, men jag diskade. Idag ringde mattias mig och undrade om jag vile demonstrera, lätt! Vi marscherade med sjöbos ungdomsorkester SUR (typ) annika spelar där, det var mest därför. Trummaren var jättekul. Sen kom jag hem och somnade i solen, sen var jag jätevarm hela dan. Sen kom föräldrarna och vi åt kinamat. VIll du lis ellel nudlal till din vålulle!
Imorgon ska vi paddla och på onsdag kväll åker jag till Ungern, För en shopping veek-end. Uppleva våren i Buuudapest.

Peace OUT!