Nästan som... vår!

Jojjo Krille(Erik)

torsdag, maj 04, 2006

i'm not gonna give up on you

jag måste hålla ut.. Iafall tills vår(?) kära blogg har levt i ett år.
Min dator har kommit tillbaks(processorkylningen var trasig och processorn hade varit 108 grader!), men jag skriver faktiskt från skolbiblioteket nu. Jag har fett hål som alltid på torsdagar, fast detta är sista gången. Nästa verkca börjar jag 10 över tolv istället och så ska det bli tills sommarlovet. Alla lektioner börjar ta slut, så det blir sovmorgon och hål ganska ofta, eller ännu oftare.
Min valborg var bara finfin. På fradagen före valborg fick jag tillbaka min dator så jag satt där hela kvällen, dagen efter åkte jag och astrid+bror+3kusiner+farbror+morfar/farfar till deras sommarhus i Ängelholm. det var flådigt. Och fast dom små kusinerna, typ 4 år, var ganska jobbiga så var det fint. Jag och astrid badade och var i ängelholm och spelade othello, tror jag. Bussarna var jättefula. Dagen efter åkte jag+astrid+bror till malmö igen, Hemma hos mig... ja, iafall. PÅ kvällningen gick jag och astrid till Lina, fet lägenhet, Sen kom emmalisa. Sen gick vi till pildammsparken. Det var bra, över förväntningarna. Ap ägde, vi älskar gonza.
Sen blev det lite för mycket för astrid. men det gjorde inte så mycket trots att jag nästan fick släpa hem henne och tt hon fyllde lägenheten med löv. Asså löv från träd. Men jag antar att det är jämt nu. I morgon är det nationella prov men jag 'är inte det minsta nervös. Det är lätt, Sen komemr nog jojjo mfl? på kvällen är det konsert och förmodligen efterfest. Om jag pallar.
Peace Out!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I see you have followed my advice. good. now, you just have to lern how to breath. in. out. in. out. deep breaths.

maj 09, 2006  
Anonymous Anonym said...

of course, thats just if you wanna reach the astral plan, and separate the body from your mind.

maj 09, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home