Nästan som... vår!

Jojjo Krille(Erik)

torsdag, april 20, 2006

Idag gick jag uppkl kvart i 8, för jag vilel itne äta frukost. Sen körde papap mig till skolan, det var snällt. Då hade vi gemu, det var kul, o, o coolt. Det är lite som att lösa korsord. Knep o Knåp. Sen hade vi håltimme jättelänge, då cyklade jag hem och åt bacon. BARA BACON! jag komemr bli tjock, helt onyttig, och jag har itne tränat på aplänge. Det är typ bara 35 dagar till sommarlovet.
När jag var hemma så ringde min mobil, Det var en man från Macsupport, han sa att min iPod hade kommit, jag blev glad och överraskad, o o coolt. Sen cyklade jag till skolan och dansade afrikansk dans med ett afrikansk tyg på mig, det kändes skrangligt. Så filmade tjuggealexander, det såg ganska fattigt ut.Och Inja luktar JÄTTEMYCKET SVETT , hon är läskig.
Sen hade vi engelska och svenska. Svenska var faktiskt knepig, svårt.
Igår var det naionella prov i franska och de gick bra :D , jag tycklte det var kul, nästan. Iafall muntligt, jag kände mig helt duktig!

Jag har en ny iPod och borde vara glad, men jag vet itne riktigt, jag känenr mig lite seg. Jag har ett arbete tills imorgon..