Nästan som... vår!

Jojjo Krille(Erik)

söndag, maj 07, 2006

Värmen kom med maj

Idag fyller love år! grattis grattis till love.
Det är somamr idag också, helt trevligt, man blir glad och allting blir kul. Inget är tråigt på sommaren. Kanske sitta inne och uggla. Men ute är allt kul, synd att datorn och pianot inte är utomhus, fast om man hade ne balkong.....
Igår åt jag challan jojjo glass i lund. Där var också fint. Det var trevligt.
Vi måste bestämam tid och plats för grillning, det måste bli snart. Jag behöver KÖTT! och trevligt sällskap, men mest av allt KÖTT!!
I fredags var jag och många från klassen och skolan och astrid på arena och kollade på en konsert. Första bandet, positiv anarki(punk om hur dåliga kungen och göran P är) Det var itne en positiv upplevelse, man kan säga att trummisen levde i anarki och spelade sin egen takt medan basisten/sångaren spelade fel hela tiden. Se kom det vi alal väntade på! DeathRowChoir, metal, Yeah! Gjutet! det var grymmt faktiskt, fast kalle itne är så metal, det såg kul ut när han solade, men han är bra.
Sen åkte jag och astrid hem till Borggatan och sov, ganska mycket för en gångs skull. Arlövs blinkande palm var sjukt cool.
Nu tvättar jag, jag dörmmde konstigt inatt.
Snart kommer jag byta domännamn och sånt på bloggen!
pusshej!